Under säsongen 24/25 kommer Kungsbacka Konståkningsklubb att stå värd för ett antal tävlingar och arrangemang.

• Vecka 38 A-tävling i samarbete med GKK
  • Vecka xx Halloweendisco
  • Vecka 45 Kval 1 synkro
  • Vecka 50 Klubbtävling
  • Julaktivitet

• Slingauppvisning
  • Vecka 10 JVM i Synkro, inkl. Leon Lurje i samarbete med SKF (ev. medaarrangör)
  • Våruppvisning
  • Funktionärer Göteborgsvarvet maj 2025

Vi ser med glädje fram emot att få vara värd för ovanstående och tillsammans löser vi denna uppgift.
Vid frågor eller funderingar, välkommen att kontakta styrelsen

Bemanningsuppdrag säsongen 24/25
Inom klubben gör varje åkare ett antal bemanningsuppdrag under säsongen på våra event, tävlingar, uppvisningar för att de ska vara möjliga att genomföra. Vi gör detta då det ger oss intäkter till klubben. Antalet uppdrag beror på hur många events vi har på respektive säsong.

Säsongen 24/25
Alla åkare förväntas göra xx antal bemanningsuppdrag/åkare säsongen 24/25. Ett bemanningsuppdrag räknas på ett heldagsarbete, ibland blir de kortare, ibland kan de vara fördelade på halvdagar. Bemannings uppdragen är per åkare (inte per familj)
Utöver bemannings uppdragen har man 2 baka alt toast inlämningar( vid vissa tillfällen får en åkare båda sina inlämningar vid samma tillfälle med andra ord lämnar man in dubbelt för att minimera tillfällena).

Åkare som åker båda disciplinerna singel och synkro får utöver ovan ytterligare ett baka alt toast inlämning denna säsong

De yngre åkarna har 2 bemannings uppdrag + 2 baka alt toast inlämningar säsongen 24/25
Skridskoskolan bidrar med en baka alt toast inlämning under säsongen 24/25

Tack för ditt bidrag och engagemang